اسکیس

خطوط سریع محیط و مساحت من

اسکیس

خطوط سریع محیط و مساحت من

۳۱

  

 

 

قوانینن من میگه : 

 

۱- همه چیز قابل بخششه به جز دروغ.

۲- هیچ آدمی قابل اعتماد نیست مگر اینکه خلافش معلومم بشه.  

۳- از جایی که ۴ تا خانوم دارن به هم حرف میزنن حتی رد هم نشو.  

۵- فقط آدمهای عصبانی و غیر قابل معاشرت ٬ قابل معاشرتند. 

۶- کاریو که فکر میکنم سخت و نشدنیه بهتر انجام میدم. 

 

 

فکر کنم همین اندازه کفایت میکنه برای انزجار دوستان.مگه نه؟ 

  

و اما دعوت میکنیم  از جناب برخیا و توکای عزیز.

 

 

 

 

 

۳۰

 

 

 

 

سیاستمدار آدم‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و  دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است.

با دیگران بودن آلودگی می آورد.

فلسفه معنوی ترین خواست قدرت است .

زمین روزی از آن ابرآدم می شود . 

 

نیچه گفته...... 

 

 

 

۲۹

 

 

 

حسب حالی ننوشتیم و شد ایامی چند 

 

............................................................................. 

 

به تاریخ آخرین پستم که نگاه میکنم میبینم به جای پست جدید نوشتن بهتره بی سر و صدا تعطیلش کنم برم پی کارم. 

اما یه چیزایی مثل حس مالکیت یا شاید چهار چنگولی چسبیدن یه چندتا پست و چندتا کامنت از دوستایی که بودن و دیگه شاید نیان..........نمیذاره راحت از اینجا دل بکنم.  

 

به هر حال باز هستم و هنوز.....