اسکیس

خطوط سریع محیط و مساحت من

اسکیس

خطوط سریع محیط و مساحت من

۵

 

چشم بسته٬دستانت را بر سر گذاشه

                                                  می دوی

وای....فرار می کنی؟

                         فرار؟

با تمام توانی که در بدن نداری فرار می کنی از من

من....

هاج و واج....گیج و منگ

                            ایستاده ام

به دویدن تو  می نگرم

وبه دستانم

آخ....

آخ....طفلک احمق من

فرار نکن

این گوی سرخ که دستانم را خونی کرده

اناریست برای بهبود مزاجت

                                   نه دل من

                                              فرار نکن دیوانه.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
افرا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://afra-sharghi.blogfa.com

و این توهم است که روابط را تیره و تار می کند. فرافکنی نه واقعیت موجود. من که خیلی دچار توهمم. می تونم داستانی جنایی بسازم از یک غفلت در انداختن ته سیگار و ید بیضایی دارم در دیدن انار های کپک زده به جای دل مردم....

برخیا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

قبلا؛ خوانده بودمش!
یه چیزی تازه آپ کن !

نارنجابی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

نشد.. خیال انگیز تر ..
پوزش من

توکا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://tookaa.wordpress.com

صفرا بر است و دل نه برکف ... ایست .
.............فکر کنم کافیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد